اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگي اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگي .

اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگي

اپليكيشن LG ThinQ خدمتي نو در هر زمان و مكان

با اپليكيشن  LG ThinQ مي‌توانيد تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشين لباسشويي، يخچال و كولر گازي را كنترل كنيد. حتي اين ايده كه شما مي توانيد لوازم خانگي خود را تنها با يك فرمان صوتي مديريت كنيد يا صفحه نمايش گوشي هوشمند را لمس كنيد بسيار جذاب است، چه برسد به واقعي! خوشبختانه ال جي اين امكان را براي مشتريان خود فراهم كرده است و كاربر مي تواند تمامي لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعيت جغرافيايي و در هر زماني از شبانه روز كنترل كند.

اپليكيشن  LG ThinQ علاوه بر اينكه خانه اي هوشمند است، به شما كمك مي كند تا از نظر ذهني نيز راحت باشيد. زيرا مي دانيد كه با كمك اين فناوري مي توانيد تكاليف را در اولويت قرار دهيد و آن ها را به ساده ترين شكل و تنها با يك اپليكيشن موبايل كنترل كنيد. اين فناوري در واقع خانه شما را به خانه اي در آينده تبديل مي كند كه در آن مي توانيد همه چيز از آشپزخانه تا اتاق خواب را در يك موبايل تحت كنترل خود داشته باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۵:۳۵ توسط:صوفيا موضوع: عمومي نظرات (0)

قيمت خريد و مشخصات تلويزيون 65 اينچ Nano90 ال جي

تلويزيون 2021 نانو90 سايز 65 اينچ از پردازشگر قدرتمند آلفا7 نسل چهار با عنوان α7 Gen4 Processor 4K بهره ميبرد. همچنين به كمك 4K Upscaler رزولوشن تصاوير با كيفيت پايين را ارتقا ميدهد. ال جي با به كار بردن فناوري بينظير Full Array Local Dimming باعث شده كه رنگ هاي تيره به صورت عميق تر به نمايش در آيند و تصاوير با كنتراست بالا تري در چشم جلوه كننده. براي خريد از بندر گناوه بدون سفر به گناوه به صورت اينترنتي به سايت گناوه 24 سر بزنيد و براي آگاهي از قيمت لوازم خانگي در گناوه با ما تماس بگيريد. براي مشاهده تلويزيون ال جي 65NANO90 در وب سايت اصلي شركت ال جياينجا كليك كنيد.


برچسب: تلويزيون ال جي نانو 86، تلويزيون ال جي 65 nano90 2021، تلويزيون ال جي نانوسل ۲۰۲۱، قيمت تلويزيون ال جي 2021، تلويزيون ال جي 65nano90 مدل ۲۰۲۱، قيمت تلويزيون ال جي 65nano90، تلويزيون ال جي nano90 2021، تلويزيون ال جي نانو 95، تلويزيون مناسب تماشاي فيلم، تلويزيون ال اي دي ال جي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۷:۲۹ توسط:صوفيا موضوع: تلويزيون نظرات (0)