اولد B9 اولد B9

اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی

بررسي فني تلويزيون هوشمند اولد ال جي 4K مدل OLED 55B9 (بخش دوم)

پردازنده آلفا 7 (α7 Gen 2)

ال جي در تلويزيون هاي خود از پردازنده تصوير براي كيفيت بالاتر بهره برده است. استفاده از پردازنده آلفا 7 در تلويزيون OLED 55B9 موجب مي شود تا تصاويري نزديك به واقعيت و با رنگ‌هايي بسيار غني توليد كرده و هم چنين ظرافت و عمق بيش تري ايجاد مي كند تا تصوير واقعي‌تر شود. علاوه بر اين پردازنده آلفا 7 سرعت رفرش تصاوير را نيز بالا مي برد تا به وضوح بيشتري برسند.

HDR

دو شاخصه اصلي و مهم در نحوه نمايش محتويات تصويري بر روي تلويزيون، نسبت كنتراست يا همان چگونگي نمايش روشني و تاريكي بر روي صفحه ‌نمايش تلويزيون و البته دقت رنگ يا همان نزديك بودن رنگ‌هاي نمايش داده شده به نسخه موجود از آن‌ها در طبيعت مي باشد. قابليت HDR نيز با ايجاد كنتراست بالا در نمايش نقاط روشن و تاريك فيلم ها و همچنين بالا بردن سطح روشنايي و ايجاد رنگ تا چندين برابر، به خلق تصاويري زيبا در تلويزيون مي پردازد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/7 ساعت: ۲۰ توسط:heater-donar-kashan :

بررسي فني تلويزيون هوشمند اولد ال جي 4K مدل OLED 55B9 (بخش اول)

با پيشرفت فناوري همه ما به دنبال محصولاتي با برترين تكنولوژي ها و قابليت هاي روز دنيا هستيم. شركت ال جي هر ساله محصولات جديد خود را با قابليت هاي به روز شده وارد بازار مي كند. از اين رو اين برند همواره مورد توجه كاربران سراسر دنيا قرار مي گيرد. ال جي در سال 2019 ميلادي نيز محصولات OLED B9 خود را در سايزهاي 65 و 55 توليد نمود. تلويزيون اسمارت55B9  تصوير را با كيفيت4K Ultra  HD و با رزولوشنx 2160)  (3840 به نمايش مي گذارد. سايز صفحه نمايش اين تلويزيون 55 اينچ مي باشد كه با توجه به مساحت مكاني شما مي تواند بهترين گزينه ممكن براي خريد باشد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/7 ساعت: ۱۹ توسط:heater-donar-kashan :