اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی .

اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی

قیمت خرید و مشخصات تلویزیون 65 اینچ Nano90 ال جی

 

تلویزیون ال جی 65NANO90 با قابلیت هایی که دارد به راحتی گوشی تلفن همراه خود را به آن وصل کنید. این دستیار تمام دستورات شما را تنها با ضبط صدا به طور کامل انجام می دهد. همچنین سیستم عامل WebOS از جدیدترین و مهم ترین نسخه ی سیستم عامل ها می باشد. چرا که قابلیت وب گردی، برنامه های آنلاین، دانلود برنامه ها و … را برای فرد فراهم می کند. پورت های ورودی و خروجی نیز قابلیت دسترسی و ارتباط بیشتری را به فرد می دهد.

حالت Filmmaker در تلویزیون الجی 65nano90

این تلویزیون یک تلویزیون مخصوص بازی می باشد و دارای فناوری مختلف برای بهتر نشان دادن بازی ها و اجرای دقیق تر آن هاست. تلویزیون NANO90 از فناوری های بسیار پیشرفته ای برای نمایش تصویر استفاده می کند تا شما بتوانید واقعی بودن صحنه ها را لمس کنید. صفحه نمایش نانوسل 65 اینچ این تلویزیون تصاویر را با دقت و شفافیت فوق العاده ای نمایش می دهد. همچنین فناوری Nano Color در تلویزیون های نانوسل باعث می شود تا رنگ ها واقعی تر نمایش داده شوند.

تلویزیون هوشمند 4K ال جی مدل 65NANO90 از فناوری های بی نظیر HDR و Dolby Vision نیز برای نمایش تصاویر با طیف گسترده ای از رنگ ها استفاده می کند. طراحی ظریف و بسیار زیبا، صفحه‌نمایش خمیده و کیفیت تصویر 4K و پشتیبانی از HDR از ویژگی‌های بسیار مهم اینتلویزیون 2019 سامسونگهستند.

مشخصات تلویزیون هوشمند الجی مدل 65NANO90

صفحه نمایش تلویزیون ال جی دارای تابش نور بسیار عالی تری است و تصاویر را دقیق تر برای شما کاربران به نمایش میگذارد تابش نور بالاتر LED باعث شده که دید دقیقی به نمایشگر تلویزیون ال جی NANO90 داشته باشید. سیستم صوتی تلویزیون 65NANO90UPA با توان 40 وات و 2.2 کاناله تعبیه شده است. پردازنده آلفا 7 بکار گرفته شده در این تلویزیون هوشمند صدای در حال پخش را کنترل و تنظیم و بهینه میکند و از نویز های صوتی جلوگیری میکند.

ال جی با پشتیبانی تکنولوژی های صوتی AC4، Dolby Digital، Dolby Digital Plus، HE-AAC و Dolby Atmos توانسته کیفیت صدای این تلویزیون را به بیشترین حد ارتقا دهد. تلویزیون ال جی 65NANO90UPA در سال 2021 میلادی توسط کمپانی ال جی راهی بازار شد. این تلویزیون نانوسل ال جی از نام قبلی خود یعنی نانو90 همانند تلویزیون ال جی NANO90 سال 2020 الهام گرفته است.

کیفیت صدا در تلویزیون ال جی 55nano90

شما با استفاده از تلویزیون منحصربفرد و عالی ال جی 65NANO90 میتوانید در زندگی به آرامش واقعی برسید. عالی را با تمامی این امکانات و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید میتوانید با کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید و این محصول را همراه با گارانتی درب منزل خود تحویل بگیرید. کاربر گرامی تلویزیون های ال جی هم حافظه داخلی هم قابلیت ضبط دارند اما این حافظه فقط برای نصب برنامه و اپلیکشن می باشد.

فناوری AI Sound در تلویزیون ال جی 65NANO90 این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از صدای خود تلویزیون هوشمند خود را مدیریت کنید. بنابراین می توانید عملیات جستجو و بسیاری از کار های دیگر را فقط با حرف زدن انجام دهید و فرمان های صوتی را برای بسیاری از کارها ارسال نمائید. پردازنده به طور خودکار تنظیمات مربوطه را انجام می دهد و همه ویژگی ها را متناسب با این حالت تنظیم می کند تا کاربر تجربه تماشای متفاوتی را داشته باشد و لذت ببرد. این تلویزیون نانسول از آخرین فرمت های HDR یعنی Dolby Vision™, HDR10, HLG و Dolby Vision™ IQ پشتیبانی می کند.

ال جی در تلویزیون 65 اینچ ال جی 65Nano90 از دو بلندگوی 10 واتی استفاده می کند و توان خروجی کلی 20 وات را در اختیار شما قرار می دهد. به لطف پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و گوگل حالا می توانید فرامین صوتی صادر کنید؛ با استفاده از سیستم عامل WebOS می توانید از سرویس های استریم استفاده کنید؛ در اینترنت سرچ کنید و برنامه ها را دانلود و نصب کنید. برای اطلاعات بیشتر از شما دعوت می کنیم که ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید. ال جی نمایشگری فوق العاده برای تلویزیون سری 9 خود طراحی کرده است که می تواند تصاویر را با بهترین کیفیت و روشنایی برای شما نشان دهد.

ال جی مثل همیشه از سیتسم های صوتی مناسب در تلویزیون های خود رو نمایی کرده است و تلویزیون با کیفیت صدای عالی را عرضه کرده است. تلویزیون ال جی 65NANO90 دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد که می تواند صدا را با قدرت 20 وات پخش کند. بنابراین می توانید بهترین کیفیت صدا را از بلندگو های عالی این تلویزیون نانوسل بشنوید و لذت ببرید. طرفداران ورزش در تلویزیون ال جی 65NANO90 برای اطلاع از مشابقات ورزشی می توانند راه جدید را امتحان کنند تا هیچ مسابقه ورزشی را از دست ندهند .

تلویزیون ال جی 65nano90 سایز 65 اینچ 2021

همچنین فناوری Nano Colour رنگ های دقی در زوایای وسیع با دقت Nano ایجاد می کند و می تواند عمق بهتری به رنگ ها بدهد و آن ها طبیعی و واقعی جلوه بدهد. با استفاده از پردازنده α7 Gen 3 تصویر شما بهتر ، واضح و صاف تر نشان داده می شود.برای لذت بردن از تصویر و صدای عالی نیازی به انجام کاری نیست. پردازنده پیشرفته ال جی این کار را با استفاده از فناوری های AI Picture ، AI Sound و 4K Upscaling² برای شما انجام می دهد.

فروشگاه اینترنتی دوزین کالا با سابقه‌ای چندین ساله در عرصه فروش اینترنتی، چند سالی است که راه و رسم جدیدی را در فروش اینترنتی کالای دیجیتال به کار بسته است. میهن کالا در طی چند سال فعالیت خود در بازار کالای دیجیتال توانسته است که همیشه این دو مهم را سرلوحه فعالیت خود قرار بدهد. فروشگاه اینترنتی میهن کالا دارای تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی از نهادهای مربوطه است.

این تلویزیون توانایی تولید رنگ های تیره و عمیق را دارد و با اینکه از نور پس زمینه Edge LED برخوردار است اما حداکثر روشنایی تصویر بیشتری دارد. این موضوع باعث می شود تا کنتراست تصویر بسیار بالا تری ارائه دهد و صحنه ها بخصوص محتوای 4K HDR را با کیفیت بالاتری نمایش دهد. این تلویزیون از یکنواختی رنگ خاکستری و مشکی بهتری برخوردار است و هنگام نمایش صحنه های بسیار روشن و همچنین صحنه های بسیار تاریک عملکرد عالی دارد. زاویه دید این تلویزیون کمی کمتر است و بیشتر برای تماشا از روبرو مناسب است. این تلویزیون برای تماشا در شب و روز عالی است اما به اندازه تلویزیون NANO90 در زمینه جلوگیری از انعکاس نور در صفحه نمایش عملکرد خوبی ندارد.

پورت های اترنت LAN و اپتیکال و آنالوگ از دیگر راه های ارتباطی و اتصال دستگاه های هوشمند و دیجیتال است. از دیگر قابلیت های بینظر برای این تلویزیون میتوان به قابلیت اتصال به گوشی هوشمند اشاره کرد که با این قابلیت به راحتی میتوانید تبادل اطلاعات میان گوشی هوشمند خود و تلویزیون را انجام دهید. مجهز بودن به برنامه ی Apple AirPlay 2 در این تلویزوین به شما این امکان را میدهد که حتی دستگاه های اپل را نیز به تلویزیون متصل کنید و به محتویات داخل آن ها دسترسی داشته باشید.

قابلیت های دیگر تلویزیون NANO90 میتوان به ورودی کابل Optical و پورت اترنت LAN ، پورت های USB و HDMI ، کانال بازگشت صوتی ARC ، حالت گیمینگ (بازی) و حالت گالری و … اشاره کرد. نمایندگی و پخش لوازم خانگی و محصولات آاگ-کنوود - تلویزیون ،یخچال ، لباسشویی و ... با پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync ™ Premium ، تلویزیون LG NanoCell با کاهش پارگی و لکنت تصویر ، تجربه بازی نرم تری را ارائه می دهد.

این تلویزیون دارای هوش مصنوعی LG ThinQ و اینترنت اشیاء بوده، که باعث سهولت در انجام کارهای تلویزیون شده است. هوش مصنوعی ال جی دسترسی کامل و سریع به تلویزیون را برای کاربران فراهم کرده است. از طریق این هوش مصنوعی می توانید تنظیمات و سایر امورات تلویزیون را عملی کنید. تلویزیون ال جی 65NANO90 با سیستم صوتی 2.2 کاناله تولید و عرضه شده است. سیستم صوتی قدرتمند این تلویزیون صدایی با توان خروجی صوتی 40 وات را منتشر خواهد کرد.


برچسب: تلویزیون ال جی نانو 86، تلویزیون ال جی 65 nano90 2021، تلویزیون ال جی نانوسل ۲۰۲۱، قیمت تلویزیون ال جی 2021، تلویزیون ال جی 65nano90 مدل ۲۰۲۱، قیمت تلویزیون ال جی 65nano90، تلویزیون ال جی nano90 2021، تلویزیون ال جی نانو 95، تلویزیون مناسب تماشای فیلم، تلویزیون ال ای دی ال جی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۷:۲۹ توسط:صوفیا موضوع: تلویزیون نظرات (0)