اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی .

اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی

کولرگازی گری، پرفروش ترین محصول شرکت گری

● معرفی کولر گازی و اسپیلت گری

کمپانی گری یکی از معروف‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تهویه مطبوع در جهان است. این شرکت با کمک تجربه و فناوری در سطح جهانی توانست یک شرکت چند ملیتی شود. این شرکت بنا به دلایلی که در ادامه مطلب آمده است، با رها کردن سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی و تجاری مناسب توانست در بین مصرف کنندگان کولر گازی جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

● علت پرفروشی برند گری در ایران

کولرگازی گری که اصالتاً دارای برند چینی می باشد به دلایل مختلف از جمله:

▪ طراحی زیبا

▪ ساخت قدرتمند

▪ تنوع در مدل

▪ شبکه خدمات پس از فروش

▪ گارنتی مطلوب

▪ قیمت مناسب

در ایران هواداران زیادی دارند و از مارک‌های پر فروش در ایران هستند.

● انواع کولر گازی گری

به طور کلی، سیستم‌های تهویه هوا و اسپلیت های گری در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی از قبیل: Lomo، Extent، Asformatic، GMatic، D-Matic و غیره تولید و عرضه می‌شوند که نوع لومو به دلیل قیمت مناسب آن بسیار فروخته می‌شود.

● مزایا و تکنولوژی کولرهای گازی و اسپیلت گری

▪ طراحی بدنه با کیفیت بالا

▪ ظاهری شیک و زیبا

▪ قیمت مناسب

▪ تولید قطعات با کیفیت

▪ موتور اینورتر و کم مصرف

▪ تنظیم اتوماتیک جریان هوا

▪ شروع به کار مجدد

▪ تکنولوژی جریان هوای چند منظوره

▪ فیلتر ضد باکتری

▪ دارای کارایی خنک کنندگی و گرمایشی

▪ مصرف کم انرژی

▪ حجم بالایی از تولید و عرضه

کولرهای گازی گری برای اطمینان از حداکثر عملکرد و کارایی در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در مراکز تحقیقاتی پیشرفته در اینجا آزمایش شده‌اند.

این کولرها در دو نوع اینورتر و بدون اینورتر موجود هستند که در بازار با ظرفیت‌های متفاوت عرضه می‌شوند، موتورهای آنها از کمپرسورهای قدرتمند اسکرول و روتاری استفاده می‌کنند که یکی از موتورهای کارآمد در جهان است. علاوه بر این، مبرد گازی در کلیه کولرهای اینورتر و در بیشتر کولرهای بدون اینورتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گاز بهترین نوع گاز مبرد است و برخلاف مبردهای دیگر مانند R22، باعث آلودگی جو زمین نمی‌شود. کلیه سیستم‌های تهویه مطبوع گری از قابلیت سرمایشی و گرمایشی برخوردار هستند.

آنچه باید در مورد کمپرسورهای کولرهای گازی گری بدانید

کمپانی گری برای تولید کولرهای گازی و اسپلیت خود از انواع کمپرسورهای دوار، پیستونی و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می‌کند.

یک کمپرسور روتاری رایج‌ترین کمپرسور در سیستم‌های تهویه مطبوع است و از کمپرسورهای پیستونی در سیستمهای تهویه مطبوع پنجره‌ای گری استفاده می‌شود و در آخر کولرهای گازی و اسپلیت هایی که کمپرسور آن دارای کیت اینورتر است، برق کمتری مصرف می‌کنند و انرژی کمتری دارند و به عنوان اسپیلت های کم مصرف شناخته می‌شوند.

منبع:

https://topfroosh.com/gree-split-wall-mount


برچسب: کولرگازی گری، قیمت کولر گازی گری از بانه، کولر گازی گری مدل لومو، کولر گازی گری اینورتر بانه، فروش کولر گازی گری در بانه، موتور کولر گازی گری ساخت کجاست، قیمت کولر گازی اسپلیت گری بانه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۵:۵۴ توسط:صوفیا موضوع: کولر گازی نظرات (0)