اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی .

اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی

بررسی فنی تلویزیون هوشمند اولد ال جی 4K مدل OLED 55B9 (بخش اول)

استفاده از تکنولوژی صفحهOLED ، وجود پردازنده آلفا 7 جهت از بین بردن نویزهای تصویر و بکارگیری فناوری های روز تصویر مانند HDR،Wide Color Gamut،ULTRA Luminance ،4K Upscale  و ... از ویژگی های بارز این تلویزیون می باشد. قرار دادن دو بلندگو با توان خروجی 40 وات و استفاده از تکنولوژی از بین برنده نویز موجب شده تا این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر از صدای فوق العاده ای بهره ببرد.

در تلویزیون فورکی مدل OLED 55B9 از سیستم عامل WEBOS استفاده شده است. به واسطه این سیستم عامل، تلویزیون ها علاوه بر استفاده نمایشی، می توانند به عنوان ابزاری جهت دسترسی به اینترنت، اتصال به موبایل و استفاده از اپلیکیشن های هوشمند به کار گرفته شوند. علاوه بر آن تلویزیون هوشمند B9PVA برای ارتباط با دنیای بیرون، از درگاه های ارتباطی شاملHDMI ، USB، COMPOSITE،COMPONENT  و wifi استفاده می کند.

طراحی تلویزیون اولد OLED 55B9

امروزه طراحی داخلی و دیزاین از بحث های تاپ دنیا بوده که کاربران زیادی را به خود جذب نموده است. طراحان شرکت ال جی با توجه به اهمیت این موضوع، دست به طراحی زیبا و جذاب برای تلویزیون های خود زده اند. یکی از تلویزیون های خوش ظاهر ال جی، تلویزیونOLED 55B9 می باشد که با ظاهر ساده اما زیبا به محصولی کاملا حرفه ای تبدیل شده است. صفحه نمایش این تلویزیون تخت و باریک است. طراحی صفحه نمایش به گونه ای است که با فریم ظریف محصور گشته و در هماهنگی کامل زیبا به چشم می آید. از بارزترین ویژگی ظاهر این تلویزیون که موجب محبوبیت دو چندان آن در میان کاربران شده، ظرافت بسیار بالای صفحه نمایش است. این صفحه نمایش بر روی پایه ای یک تکه قرار گرفته است. با وجود پایه زیبا با سبک خاص، شرکت ال جی این امکان را برای افرادی با فضای کم فراهم آورده تا تلویزیون B9 را به دیوار نصب کنند. همچنین تمامی درگاه های ارتباطی در پشت تلویزیون قرار گرفته تا از هرج و مرج بصری جلوگیری شود.

کیفیت و وضوح نمایشگر

بارزترین مشخصه هر تلویزیون که کاربران آن را در اولویت اول برای انتخاب یک تلویزیون قرار می دهند کیفیت و وضوح تصویر است. شرکت ال جی در طول تاریخ همواره به اهمیت کیفیت تصویر توجه داشته و محصولاتی با نهایت کیفیت تولید نموده است. تلویزیون 55B9 از آشکارترین نمونه های کیفیت و وضوح بالای تصویر است. این تلویزیون دارای نمایشگری با کیفیت تصویر 4k همراه با میزان وضوح 3840×2610 پیکسل می باشد. سایز تصویر این تلویزیون 55 اینچ می باشد و با صفحه تختی که دارد شما را به لذت بردن از تماشای فیلم دعوت می کند. تکنولوژی صفحه OLED این محصول موجب ایجاد تصویری با وضوح بی نظیر و سرعت نمایش بالا می شود.


برچسب: تلویزیون تخت، تلویزیون اسمارت، تلویزیون فورکی، تلویزیون ال جی فورکی، تلویزیون ال جی اسمارت، اولد B9،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۵:۳۱ توسط:صوفیا موضوع: تلویزیون نظرات (0)