اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی .

اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی

مشخصات ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-G1413L

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی باکیفیت و ارزان را دارید می توانید از محصول ظرفشویی دوو مدل DDW-G1413L استفاده کنید که بدون شک با استفاده از این محصول که در رنگ سیلور و از نوع مبله طراحی شده است، می توانید به آشپزخانه منزل خود ابهت ویژه و جلوه ای زیبا ببخشید که همه را مات و مبهوت زده کند. این محصول دارای 6 برنامه متنوع برای شستشوی ظروف می باشد که به شما این اجازه را می دهد در هنگام شستشوی ظروف بتوانید برنامه های متنوعی را انتخاب نمایید.

طراحی زیبای ظرفشویی 1413

ظرفشویی 1413 دوو علاوه بر طراحی زیبا و کاربر پسندی که دارد، عملکرد مطلوب و کارایی عالی را نیز به شما ارائه خواهد داد. قابلیت‌های موجود با طراحی مطلوب ادغام شده‌اند تا به راحتی از آن‌ها استفاده نموده و شستشوی کامل ظروف را شاهد باشید. پنل نمایشگر LED دیجیتال بر روی این محصول استفاده شده است و برنامه‌ی انتخاب شده و همچنین زمان باقی مانده شستشو را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. وجود برنامه‌های متنوع بر روی این بخش کمک می‌کند تا تمامی تنظیمات را برای عالی ترین شستشو انجام دهید. پایه‌های موجود بر روی ماشین ظرفشویی دوو 1413 قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و این امکان را به شما خواهند داد تا این ظرفشویی را در آشپزخانه به حالت استاندارد در آورید. عرض 60 سانتی متری این محصول به شما کمک می‌کند تا به راحتی آن را در مکان مورد نظرتان جای دهید.

صرفه جویی در مصرف انرژی با 1413 دوو

ماشین ظرفشویی دوو مدل 1413 در رده‌ی مصرف انرژی +A قرار گرفته است و در چرخه‌های متعدد شستشو، انرژی پایینی را مصرف می کند و هم در مصرف آب و هم در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می آورد. صدای تولید شده توسط این مدل برابر 45 دسی بل است که سکوت و آرامش را بر فضای آشپزخانه شما حاکم خواهد کرد. در هر دوره از شستشو توسط این ظرفشویی 13 لیتر آب مصرف می شود که با توجه به گنجایش 14 نفره‌ی آن بسیار مطلوب بوده و این میزان مصرف در صورت انتخاب تابع نیمه بار کاهش خواهد یافت.

شستشوی سریع در 1413 دوو

یکی از برنامه های موجود در ماشین های ظرفشویی و لباسشویی، شستشوی سریع (Quick wash) است. با استفاده از این برنامه می توانید لباس ها و ظرف های کثیف را در مدت زمان بسیار کم بشویید. مدت زمان شستشو با توجه به برنامه می تواند متفاوت باشد، مثلا 15، 30 و یا 60 دقیقه. استفاده از این برنامه برای زمانی که عجله دارید بسیار مناسب است که موجب صرفه جویی در زمان و انرژی می شود.

جمع بندی

ظرفشویی دوو در بازار به عنوان محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته می شوند. ظرفشویی مدل 1413 دوو که دارای سه سبد و ظرفیت 14 نفره است خریداران زیادی را به سمت خود جذب می کند. اگر قصد خرید ظرفشویی سه سبده با کیفیت بالا دارید و نمی خواهید هزینه زیادی بکنید بدون معطلی مدل 1413 دوو را انتخاب کنید چرا که هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد.


برچسب: ماشین ظرفشویی دوو، ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-G1413L، ماشین ظرفشویی مبله دوو، مشخصات ظرفشویی دوو 1413، ماشین ظرفشویی دوو سه طبقه، ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو، قیمت ظرفشویی دوو مدل DDW-G1413L، خرید ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-G1413L،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۵:۲۵ توسط:صوفیا موضوع: ماشین ظرفشویی نظرات (0)