اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی .

اخبار جامع و به روز صنعت لوازم خانگی

کولرگازی گری، پرفروش ترین محصول شرکت گری

کولرگازی گری وسیله ای است که با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا به آن نیاز دارید تا بتواند هوا را خنک کند. کولرها نمونه‌ای از چنین دستگاه‌های خنک کننده‌ای است که می‌توان از آنها برای خنک کردن دمای محیط استفاده کرد. تهویه هوا نیز نمونه‌ای از چنین سیستم‌های تهویه مطبوع است که می‌تواند برای پایین آمدن دمای محیط و همچنین برای صرفه جویی در مصرف انرژی مورد استفاده قرار گیرد. شرکت‌هایی با مارک‌های مختلف در بازار وجود دارند که سعی در ارائه کولر با عملکردهای مختلف دارند. آن‌ها از رقبای خود برتر هستند. یکی از شرکت‌هایی که می‌خواهیم در ادامه به بررسی آن بپردازیم شرکت گری است. بنابراین اگر می‌خواهید یک کولر گازی از این شرکت خریداری کنید، با ما همراه باشید.


برچسب: کولرگازی گری، قیمت کولر گازی گری از بانه، کولر گازی گری مدل لومو، کولر گازی گری اینورتر بانه، فروش کولر گازی گری در بانه، موتور کولر گازی گری ساخت کجاست، قیمت کولر گازی اسپلیت گری بانه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۵:۵۴ توسط:صوفیا موضوع: کولر گازی نظرات (0)

قیمت کولر گازی گری 30000 T3

خرید کولر گازی گری زیر قیمت کل بازار

کولر گازی گری 30000 اینورتر مدل آی کول لومو Gree i cool lomo: اما دلیل اینکه کولرهای اسپلیت اینورتر را به نام کولر گازی کم مصرف می شناسند چیست؟ در نسل قدیم کولرهای گازی یا اسپلیت ها با کمپرسور دور ثابت، عملکرد سیستم تنظیم دمای کولر بدین صورت بود که کاربر دمای مورد نظر خود را روی اسپلیت تنظیم نموده و اسپلیت یا کولر گازی نیز با تشخیص دمای محیط از طریق ترموستات داخلی به محض اینکه دمای محیط با دمای تنظیم شده روی دستگاه را یکی تشخیص می داد موتور یا کمپرسور کولر را خاموش می کرد. کولر گازی اینورتر گری چگونه کار می کند؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۴:۴۹ توسط:صوفیا موضوع: کولر گازی نظرات (0)